Sunday 12 July 2009

6 малки неща, които ме радват

Благодаря на Деница - На "ти" с парите за поканата да споделя 6 малки неща, които ме радват. Ето ги и тях:
1. Шоколад "Своге" - най - хубавият шоколад! Няма друг като него. Сещам се за миналото лято, когато за няколко месеца бях в Англия и бях откачила без "Своге". В магазина, откъдето пазарувах имаше сигурно поне 30 различни вида шоколад, но - НЕ! Аз си исках моя български шоколад "Своге" - млечен, с лешници, с лешници и стафиди, черен, черен с лешници...
2. Слънчогледови поля - имам усещането, че това е цветето, което винаги е усмихнато; че слънцето за него изгрява всяка сутрин, за да го гали с лъчите си и да остави целувката си по листата му. Разпръснати по хоризонта, достигащи до там, докъдето ти достига погледа, тези поля са ме оставяли винаги без дъх и без думи.
3. Хубава книга - обичам книгите! Откакто се помня чета и макар в последно време компютърът да ми "изяжда" по-голямата част от времето, понякога си открадвам няколко безценни часа с книга в ръка. Сещам се, преди време, когато живеех на общежитие, как излизах на разходка в "Света гора" (живея във Велико Търново), сядах на една пейка и така прекарвах в четене дълги часове. И всяка книга си имаше отделна пейка. До ден днешен си спомням на коя пейка препрочетох "Дядо Горио" на Балзак и се разплаках, като малко дете; на коя пейка - "Парижката Света Богородица", "Червено и черно" , "Жерминал" и т.н. и т.н.
4. Дъждовно време и хубав филм - "Няма нищо по-хубаво от лошото време", са казали хората. Когато вън вали, а напоследък доста често се случва, какво по-хубаво от това да изгледаш някой хубав филм. А дъждецът нека си ръми и "тананика" по перваза ми... :)
5. Щастливите хора - щастливите хора ме правят щастлива! Човек се "заразява" от усмивката им. Тези хора са в състояние да "предизвикат" цяла пандемия ... на щастие и радост у другите.
6. Разходките сред природата - това ме изпълва с много красиви емоции. Обичам дългите разходки, особено рано сутрин или привечер; след дъжд, когато всичко ухае толкова странно и хубаво, когато дъждът измива листата и всичко в природата се изпълва с онази феерична магия, която ни радва и ни кара да се усмихнем.

Малките неща придават на "ястието" Живот неповторим вкус и аромат, затова насладете им се! :)
Предавам щафетата на Чуденка, Златина, Бисер, Кремена .

8 коментара:

Чуденка said...

Лелееее, открихме първия пристрастен към шоколад "Своге" :)) Ако му направят опаковката със слънчогледи, още по-добре :))

Розичка said...

Хич няма да е зле, ако направят опаковката със слънчогледи :) И примерно, шоколадът да е със семки :) :) :)

Златина said...

Поех щафетата! :)))
Сори за закъснението!

Златина said...

Ама да бях написала къде и как! :)))
Луда жена!

Та:
http://www.zlatina.info/i-think/310-igrata

Neizi_ss said...

Не знам за Своге - но аз умира за Фин млечен шоколад - от оня българския в светлосиня опаковка ... :) Знаете ли - четейки вашите радости -стигам до извода - че на мен и сто пъти пошест да ме накарат да изброявам, няма да ми стигнат :) При всеки откривам по нещо от себе си :)

Миа said...
This comment has been removed by the author.
Миа said...

Всичките 5 неща съвпадат с такива който и мен ме радват само шоколада(не че не харесвам Своге) но този-Фин млечен,светолосиня опаковка и прекрасна каничка с мляко и цветя...уф дояде ми се ; )

Бисер said...

И аз публикувах своя отговор:
http://biservalov.blogspot.com/2009/07/6.html